Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

 

Generelle oplysninger 

Juridisk navn: GOYOGI ApS

CVR. nr. 35908161

Adresse: Fenrisvej 73, DK-8210 Aarhus V, Denmark

E-mailadresse: support@goyogi.dk 

Telefonnummer: +45 2027 1745

Etableringsår: 2014

 

Betaling 

Der kan betales med følgende betalingskort på goyogi.dk: Dankort, MasterCard, Visa, American Express, JCB 

Rabatkoder

Har du modtaget en rabatkode skal du indtaste denne i højre side når du kommer til check-out. Er din kode gyldig vil din rabat fremgå og blive fratrukket dit køb inden du foretager din betaling.

Vi har ikke mulighed for at give rabat på et køb når først betalingen er sket på vores hjemmeside.

Hvis en kode ikke virker på vores hjemmeside er det fordi den enten er udløbet eller ikke er gyldig for de valgte varer. Rabatkoder er kun gyldige på online køb hos goyogi.dk

Har du brug for hjælp med en rabatkode så kontakt vores kundeservice inden du gennemfører dit køb via mail på: support@goyogi.dk 

Levering 

goyogi.dk tilbyder levering med GLS eller PostDanmark. Du vælge at få leveret til en Pakkeboks eller til dit arbejde (erhvservsaddresse).

Gratis fragt på alle ordrer i Danmark over DKK 500,-

Gratis fragt på ordrer over DKK 900,- til EU

For standard levering til EU er prisen er DKK 99,- 

Ved ordrer til Norge og Schweiz er fragten 149,- goyogi refunderer moms (25%) og kunden afregner selv told hos de lokale toldmyndigheder.

Leveringstiden hos goyogi.dk er 2 hverdage i Danmark og 4-6 dage i Europa.

 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret) 

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos goyogi.dk 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare 

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved e-mail til: support@goyogi.dk I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. 

Returnering 

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Altid gratis returnering i Danmark.

For Europa skal du afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. 

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. 

Varer undtaget fortrydelsesretten 

Forseglede yogamåtter og yogahåndklæder, som af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret hvis forseglingen er blevet brudt efter leveringen. 

Varens stand, når du sender den retur 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. 

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. 

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. 

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til: 

goyogi.dk

Graven 23

8000 Aarhus C

Danmark

 

Hvad skal jeg sende med tilbage? 

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen/faktura.

***** 

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret) 

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. 

Når du handler på www.goyogi.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere? 

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger 

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. 

Varen sendes til: 

goyogi.dk

Graven 23

8000 Aarhus C

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os 

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.  

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. 

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik) 

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger: 

Navn 

Adresse 

Telefonnummer 

E-mail adresse 

 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos goyogi og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. 

Direktøren for goyogi har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. 

Den dataansvarlige på www.goyogi.dk er Louise Nielsen, Ejer

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. 

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. 

Oplysninger afgivet til www.goyogi.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.  

Som registreret hos goyogi har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til goyogi via e-mail louise@goyogi.dk

Klageadgang 

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Forbrugerklagenævnet.

Et typisk klageforløb ser således ud:

1. Du klager på "klag online" på www.forbrug.dk.
2. Enten: Du kan ikke klage, da sagen falder uden for klagenævnets område. SLUT
2. Eller: Du udfylder den elektroniske klageformular og betaler gebyr. Gebyret er typisk på 150-160 kr.
3. Enten: Klagenævnet sender din sag til butiksejeren, der svarer på klagen.
3. Eller: Sagen forliges mellem dig og butiksejeren. SLUT
4. Klagenævnet sender butiksejers bemærkninger videre til dig.
5. Du svarer på butiksejerens bemærkninger.
6. En ekspert udtaler sig måske i sagen.
7. Sagen afgøres af Forbrugerklagenævnet eller af Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.
8. Enten: Du får ret i klagen, og får dit klagegebyr tilbage. Butiksejeren betaler sagsomkostninger. SLUT
8. Eller: Du får ikke ret i klagen. SLUT