Spørgsmål og svar

 

1. Kan jeg fortryde et køb fra hjemmesiden og hvordan returnerer jeg?

    Du har 30 dages fortrydelsesret, regnet fra den dag du modtager din bestilling.

    Alle varer skal returneres i den stand de blev leveret i. Varen må ikke have været taget i brug eller testet, og prismærke og lign. skal være intakte og sidde på produktet.

    Du kan vælge at sende retur i samme emballage som du modtog varen i, eller selv finde en kasse/pose som forsvarligt passer på din forsendelse. 

    Sådan sender du retur: 

    Log på vores returportal: https://return.shipmondo.com/goyogi

    Udfyld formularen og print din returlabel. Returlabel koster 39 kr.

    Når du opretter en returlabel, får du både label og en QR-kode tilsendt på e-mail. Har du ikke en printer kan du således gå ned til den nærmeste pakkeshop/indleveringssted med din telefon, hvor QR-koden kan blive scannet fra. Når QR-koden er blevet scannet, bliver en pakkelabel printet og den kan sættes på din returpakke. 


    Læg din vare / dine varer tilbage i kassen eller posen, som du modtog dem i, med ubrudt emballage og intakte prismærker.

    I returpakken skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, fakturaen, eller anden dokumentation for dit køb, som inkludere dit ordrenummer.

    Luk kassen / posen og påsæt din returlabel. Aflever pakken i din nærmeste pakkeshop eller pakkeboks.

     

    2. Jeg har en rabatkode, kan jeg bruge den både på hjemmesiden og i butikken?

      Ja! På hjemmesiden indtaster du blot koden når du kommer til betalings-vinduet. I showroom skal du fremvise din kode ved betaling.

      Husk i øvrigt at mange rabatkoder har udløbsdato.

       

      3. Kan jeg returnere en vare købt på hjemmesiden i jeres fysiske butik?

        Ja det kan du godt. Fremvis blot dit ordrenummer som står på din kvittering du har modtaget pr. mail.

         

        4. Kan jeg få en returlabel til en vare købt i den fysiske butik / Showroom?

          Varen købt i butikken eller showroom kan ikke returneres via. en returlabel, du skal komme forbi os i det nye showroom i Hellebæk.

          Du kan få penge retur 14 dage fra købsdato, og du kan ombytte varen til anden vare eller tilgodebevis i op til 30 dage fra købsdato.

           

          5. Jeg kan se at en vare er udsolgt på hjemmesiden- hvornår kan den forventes på lager igen?

            Meget af vores tøj er sæson-kollektioner og kan ikke forventes på lager igen. Dog er der undtagelser for basis-farver og basis styles. Du kan altid ringe eller sende en mail på support@goyogi.dk hvor vi kan give dig et præcist svar

             

            6. Jeg har en reklamation på en vare købt på hjemmesiden- hvad gør jeg?

            Du har 2 års reklamationsret hvis varen er brugt til det den er egnet til, og du kan fremvise kvittering.

            Sådan sender du retur: 

            Log på vores returportal: https://return.shipmondo.com/goyogi

            Udfyld formularen og print din returlabel. Returlabel koster 39 kr.

            Læg din vare / dine varer tilbage i kassen eller posen, som du modtog dem i, med ubrudt emballage og intakte prismærker.

            I returpakken skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, fakturaen, eller anden dokumentation for dit køb, som inkludere dit ordrenummer.

            Luk kassen / posen og påsæt din returlabel. Aflever pakken i din nærmeste pakkeshop eller pakkeboks.

            Bemærk at reklamationsretten ikke dækker forventeligt slitage. Det kan f.eks. være syninger der begynder at gå op, fnuller/synligt slid på fx inderlår og inderside af ærmer, samt brugsspor på yogamåtter og håndklæder.

            Vedr. reklamationer på tøj, så skal dette være rent og nyvasket ved returforsendelse.

            Det er altid en god ide at sende et billede af reklamationen på forhånd, så vi kan tage stilling til om det er en reel reklamation.

             

            7. Jeg har en reklamation på en vare købt i den fysiske butik - hvad gør jeg?

              Du har 2 års reklamationsret hvis varen er brugt til det den er egnet til, og du kan fremvise kvittering. Du skal komme forbi vores nye showroom med din vare hvor vi vil tage stilling til reklamationen.

              I de fleste tilfælde kan vi afgøre reklamationen på dagen, men i nogle tilfælde skal varen sendes til vores leverandør. Denne proces skal forventes at tage minimum 4 uger. Så snart vi har svar/afgørelsen fra leverandøren, kontakter vi dig.

              Bemærk at reklamationsretten ikke dækker forventeligt slitage. Det kan f.eks. være syninger der begynder at gå op, fnuller/synligt slid på fx inderlår og inderside af ærmer, samt brugsspor på yogamåtter og håndklæder.

              Vedr. reklamationer på tøj, så skal dette være rent og nyvasket ved henvendelse.

              8. Jeg vil gerne være GOYOGI affiliate partner - hvad gør jeg?

                GOYOGI har et affiliate progem og vi vil rigtig gerne have engagerede partnere, som elsker vores brand og det vi gør. Hvis det er noget for dig, kan du tage kontakt til Marlene eller Jannie og høre om muligheden for at blive affiliate artner. 

                Du kan sende din forespørgsel til Marlene@goyogi.dk

                9. Jeg har modtaget et gavekort - kan jeg bruge det både på hjemmesiden og i den fysiske butik?

                  Ja, det kan du helt sikkert.

                  I vores showroom fremviser du blot gavekortet med QR koden (denne skal være intakt) På hjemmesiden indtaster du blot den lange kode der står under QR koden når du er i betalings-vinduet.