Spørgsmål og svar

Spørgsmål og svar

 

1. Kan jeg fortryde et køb fra hjemmesiden og hvordan returnerer jeg?

    Du har 14 dages fortrydelsesret, regnet fra den dag du modtager din bestilling.

    Alle varer skal returneres i den stand de blev leveret i. Varen må ikke have været taget i brug eller testet, og prismærke og lign. skal være intakte og sidde på produktet.

    Du kan vælge at sende retur i samme emballage som du modtog varen i, eller selv finde en kasse/pose som forsvarligt passer på din forsendelse

    1. Send en mail til support@goyogi.dk og oplys dit 5-cifrede ordrenummer.
    2. Indenfor 3 hverdage modtager du en returlabel via. mail som du skal printe og påsætte pakken. Returlabel er gyldig i 7 dage fra modtagelsen.
    3. Aflever pakken i en Postnord dropbox

    Så snart vi modtager din returpakke, vil vi returnere din betaling.

     

    2. Jeg har en rabatkode, kan jeg bruge den både på hjemmesiden og i butikken?

      Ja! På hjemmesiden indtaster du blot koden når du kommer til betalings-vinduet. I butikken skal du fremvise din kode ved betaling.

      Husk i øvrigt at mange rabatkoder har udløbsdato.

       

      3. Kan jeg returnere en vare købt på hjemmesiden i jeres fysiske butik?

        Ja det kan du godt. Fremvis blot dit ordrenummer som står på din kvittering du har modtaget pr. mail.

         

        4. Kan jeg få en returlabel til en vare købt i den fysiske butik?

          Varen købt i butikken kan ikke returneres via. en returlabel, du skal komme forbi butikken.

          Du kan få penge retur 14 dage fra købsdato, og du kan ombytte varen til anden vare eller tilgodebevis i op til 30 dage fra købsdato.

           

          5. Jeg kan se at en vare er udsolgt på hjemmesiden- hvornår kan den forventes på lager igen?

            Meget af vores tøj er sæson-kollektioner og kan ikke forventes på lager igen. Dog er der undtagelser for basis-farver og basis styles. Du kan altid ringe eller sende en mail på support@goyogi.dk hvor vi kan give dig et præcist svar

             

            6. Jeg har en reklamation på en vare købt på hjemmesiden- hvad gør jeg?

            Du har 2 års reklamationsret hvis varen er brugt til det den er egnet til, og du kan fremvise kvittering.

            1. Send en mail til support@goyogi.dk og oplys dit 5-cifrede ordrenummer. Vedr. varen købt i butikken findes ordrenummer nederst på din kvittering.
            2. Indenfor 3 hverdage modtager du en returlabel via. mail som du skal printe og påsætte pakken. Returlabel er gyldig i 7 dage fra modtagelsen.
            3. Aflever pakken Postnord dropbox

             

            Bemærk at reklamationsretten ikke dækker forventeligt slitage. Det kan f.eks. være syninger der begynder at gå op, fnuller/synligt slid på fx inderlår og inderside af ærmer, samt brugsspor på yogamåtter og håndklæder.

            Vedr. reklamationer på tøj, så skal dette være rent og nyvasket ved returforsendelse.

            Det er altid en god ide at sende et billede af reklamationen på forhånd, så vi kan tage stilling til om det er en reel reklamation.

             

            7. Jeg har en reklamation på en vare købt i den fysiske butik- hvad gør jeg?

              Du har 2 års reklamationsret hvis varen er brugt til det den er egnet til, og du kan fremvise kvittering. Du skal komme forbi butikken med din vare hvor vi vil tage stilling til reklamationen.

              I de fleste tilfælde kan vi afgøre reklamationen på dagen, men i nogle tilfælde skal varen sendes til vores leverandør. Denne proces skal forventes at tage minimum 4 uger. Så snart vi har svar/afgørelsen fra leverandøren, kontakter vi dig.

              Bemærk at reklamationsretten ikke dækker forventeligt slitage. Det kan f.eks. være syninger der begynder at gå op, fnuller/synligt slid på fx inderlår og inderside af ærmer, samt brugsspor på yogamåtter og håndklæder.

              Vedr. reklamationer på tøj, så skal dette være rent og nyvasket ved henvendelse.

               

              8. Jeg søger en sponsor- er Goyogi interesseret?

                Goyogi vil gerne støtte og styrke samarbejdet med personer der kan bidrage med at få vist vores skønne produkter i yoga og fitness-verdenen. Overvej gerne nøje før du henvender dig, hvad DU kan bidrage med i samarbejdet.

                Du kan sende din forespørgsel til support@goyogi.dk

                 

                9. Jeg vil gerne arbejde hos Goyogi- hvor skal jeg sende min ansøgning til?

                  Vi vil altid gerne modtage din ansøgning på support@goyogi.dk

                  Lige i øjeblikket mangler vi ikke personale, men vi vil gerne modtage og gemme din ansøgning til evt. senere brug. Man ved aldrig hvad der sker i morgen!

                  10. Jeg har modtaget et gavekort- kan jeg bruge det både på hjemmesiden og i den fysiske butik?

                    Ja det kan du helt sikkert.

                    I butikken fremviser du blot gavekortet med QR koden (denne skal være intakt) På hjemmesiden indtaster du blot den lange kode der står under QR koden når du er i betalings-vinduet.