www.goyogi.dk ejes og drives af “GOYOGI ApS”

CVR-nr. 38584340 (herefter "GOYOGI" eller "www.goyogi.dk")

GOYOGI
Mindevej 2
3060 Espergærde (kun kontor)
Danmark
CVR 38584340 
Mail: support@goyogi.dk
Tel: (+45) 20271745

Butikkens adresse

Dag Hammerskjölds Alle 42A,
2100 København Ø
Danmark

Lagerets adresse

Danstrupvej 27G,
3480 Fredensborg
Danmark

Disse vilkår og betingelser gælder for køb af varer på www.goyogi.dk til levering Danmark og resten af Europa. Fortrydelsesretten gælder kun private forbrugere, der handler via www.goyogi.dk.

Betaling og levering

På www.goyogi.dk modtager vi betaling med:

Visa/Dankort
Visa
Visa Electron
MasterCard
MasterCard Debit

Vi accepterer også betalingsmetoderne:

MobilePay
ApplePay

Beløbet trækkes først, når varen afsendes. Hvis du har bestilt flere varer, og en af varerne er i restordre, trækker vi først betalingen for denne vare, når varen afsendes.

Priserne er angivet i danske kroner og er inkl. dansk moms. GOYOGI tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt udsolgte varer og leveringssvigt fra vores leverandører. Oven i prisen skal tillægges prisen for fragt. Du vælger fragtformen i slutningen af bestillingsforløbet. Evt. betalingsgebyrer afholder vi. 

Betaling med 3D secure

For at øge sikkerheden når du handler på goyogi.dk, benyttes 3D secure fra Visa, Mastercard og NETS. Du oplever 3D secure, når du har indtastet dine kortoplysninger. Der vil du blive spurgt om at bekræfte købet med din NEMID eller med en SMS-kode. På den måde kan Visa, Mastercard eller NETS bekræfte, at det er dit eget kort, som du bruger. Sikkerhedsløsningen er bygget på baggrund af krav fra EU og Finanstilsynet.

Hvis du ikke ønsker at betale med 3D secure, kan du betale via MobilePay.

Kvittering for modtagelse af ordre og ordrebekræftelse

Når du har bestilt en vare hos os, vil du modtage en kvittering (ordrebekræftelse) via e-mail, der bekræfter, at vi har modtaget din ordre. Der er herved indgået en bindende købsaftale med os. Skulle du ikke modtage denne bekræftelse inden for 1 time, bør du kontakte os på mail: support@goyogi.dk. Du vil desuden modtage en ny mail samme dag, som din ordre er afsendt.

Levering

Fragtpriser (Danmark)

Levering sker med Postnord. Hvis du handler for mere end 599 DKK, så leverer vi gratis til en Postnord pakkeshop i nærheden af dig. Handler du for under 599 DKK, koster forsendelsen 39 kr. Du kan også få pakken sendt med Postnord til din privat eller erhvervs adresse for 39 kr.

Team GOYOGI pakker og sender din bestilling, så du har din pakke inden for 1-3 hverdage. Der kan forekomme længere ekspeditions- og leveringstid ved højtider. Alle vores pakker er forsikret og med track & trace-nummer. Ved afsendelse af din pakke vil du modtage tracking-nummer. Du er også altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp til lokalisering af din ordre.

Fragtpriser (Europa)

Levering koster 299 med Postnord. Leveringstiden er typisk 4-7 hverdage, men der kan forekomme længere ekspeditions- og leveringstid ved højtider. Alle vores pakker er forsikret og med track & trace-nummer. Ved afsendelse af din pakke vil du modtage tracking-nummer. 

Fragtpriser (Norge, Schweiz, Færøerne & Grønland)

Levering koster DKK 349 med Postnord. Leveringstiden er typisk 5-10 hverdage, men der kan forekomme længere ekspeditions- og leveringstid ved højtider. Alle vores pakker er forsikret og med track & trace-nummer. Ved afsendelse af din pakke vil du modtage tracking-nummer. 

Manglende afhentning af pakker

Afhenter du ikke din pakke inden for oplyste seneste afhentningsdato, og pakken sendes retur til GOYOGI, trækkes et administrationsgebyr på 150 kr. ved behandling af returpakken.

Returnering af varen og returomkostninger

Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende en mail til os på: support@goyogi.dk med dit 5-cifrede ordrer nr. og hvad du ønsker returneret. Du modtager herefter en gratis returlabel pr. mail som du udskriver og sætter på din returpakke. Pakken afleveres i en Postnord pakkeshop. Du skal sende eller aflevere varen til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.

Returvarer sendes til:

GOYOGI
Danstrupvej 27G,
3480 Fredensborg
Danmark

I returpakken skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, faktura eller anden dokumentation for dit køb.

Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling. Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Vidste du at alle online køb også kan returneres eller ombyttes i vores fysiske GOYOGI butik? Husk blot at medbringe dit ordrenummer eller den mail som købet er foretaget på.

Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse

Når du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger. Det gælder dog ikke i følgende tilfælde:

Hvis du har købt flere varer i en ordre og kun fortryder en del af dit køb, tilbagebetaler vi ikke leveringsomkostningerne. Hvis du har valgt en leveringsform, der er dyrere end den billigste form for levering, som vi tilbyder, får du dog ikke merudgiften refunderet.

Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

Gavekort

Gavekort er gyldige i 3 år og kan benyttes online på goyogi.dk og i vores fysiske butik.

Gavekort benyttet som betaling af varer, kan kun returnere varer med kreditering på samme gavekort. Gem derfor gerne dit gavekort kode, så det kan genbruges efter evt kreditering.

Afprøvning af varen og emballage

Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.

Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet.

Varen skal tilbageleveres i originalemballagen. Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen

Du har som forbruger 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at hvis varen har en mangel, og du reklamerer rettidigt, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen.

En mangel er fx en fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Derimod er almindelig slitage, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel. Opdager du en mangel, skal du reklamere til os ”inden rimelig tid”. Reklamation sendes til support@goyogi.dk. Husk at oplyse dit ordrenummer. Vi anbefaler, at du klager hurtigst muligt, navnlig hvis der er tale om transportskader.

Reklamerer du inden 2 måneder efter, at manglen er opdaget, er det dog altid inden for rimelig tid. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige og nødvendige fragtomkostninger.

Mener du at varen har en mangel beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Husk, at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus..

EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse support@goyogi.dk.

Persondatapolitik

På denne side kan du læse om vores persondatapolitik, der beskriver, hvordan GOYOGI ("www.goyogi.dk", "os", "vores", "vi") indsamler og behandler oplysninger om dig.

For at handle hos GOYOGI skal du mindst oplyse følgende:

  • Navn
  • Adresse
  • Email-adresse
  • Telefon- / mobilnummer

Persondatapolitikken gælder både for personoplysninger, som du afgiver til os, og oplysninger, som vi indsamler via GOYOGI hjemmeside, www.goyogi.dk", ("Hjemmesiden").

GOYOGI er dataansvarlig for dine personoplysninger. Ønsker du at kontakte os, kan du gøre det via kontaktinformationerne:

GOYOGI
Mindevej 2
3060 Espergærde 
Danmark
CVR 38584340
Mail: support@goyogi.dk
Tel: (+45) 20271745

I nedenstående finder du de personoplysninger, vi indsamler. Vi beskriver desuden formålet med indsamlingen og retsgrundlaget for behandlingen.

Når du besøger www.goyogi.dk, indsamler vi automatisk oplysninger om dig og din brug af Hjemmesiden. Vi registrerer bl.a. hvilken type browser, du bruger, hvilke søgetermer, du bruger, din IP-adresse, herunder din netværkslokation og informationer om din computer.

Indsamlingen har intet andet formål end at optimere brugeroplevelsen og funktionerne på www.goyogi.dk, ligesom vi bruger informationerne til at målrette vores markedsføring på diverse kanaler, eksempelvis Google Adwords. Det hjælper os til at tilbyde vores brugere det mest relevante indhold. Retsgrundlaget for behandlingen er EU Persondataforordningens art 6, stk. 1, litra f.

Når du køber et produkt eller kommunikerer med os på www.goyogi.dk, indsamler vi de oplysninger, du selv afgiver. Det kan være navn, adresse, e-mailadresse, telefonnr., betalingsmåde, oplysninger om hvilke produkter du køber og eventuelt har returneret, leveringsønsker, samt oplysning om den IP-adresse, hvorfra bestilling er foretaget.

Formålet er at levere de produkter, du har bestilt og i øvrigt opfylde vores aftale med dig, herunder for at kunne administrere dine rettigheder til at returnere og reklamere. Oplysninger om dine køb kan vi også behandle for at overholde lovkrav, herunder til bogføring og regnskab. Ved køb indsamles IP-adressen med det formål at kunne forhindre svig. Retsgrundlaget for behandlingen er EU Persondataforordningens art 6, stk. 1, litra b, c og f.

Nyhedsbreve

Hvis du tilmelder dig til vores nyhedsbrev, indsamler vi oplysning om dit navn, e-mailadresse og evt. mobilnummer. Formålet er at gøre os i stand til at levere nyhedsbreve til dig. Retsgrundlaget for behandlingen er EU Persondataforordningens art 6, stk. 1, litra f.

Modtagere af Personoplysninger

Oplysninger om dit navn, adresse, e-mail, telefonnummer samt ordrenummer og specifikke leveringsønsker videregives til den transportør, der forestår leveringen af de købte varer til dig. Ved køb af ikke lagerførte varer kan de nævnte oplysninger videregives til producenten eller sælgeren af den pågældende vare, som i så fald vil forestå leverancen.

Oplysninger kan overlades til eksterne samarbejdspartnere, der behandler oplysningerne på vores vegne. Samarbejdspartnere må ikke anvende oplysningerne til andet formål end opfyldelse af aftalen med os, og er underlagt fortrolighed om disse.

Dine rettigheder

Du er til enhver tid i din gode ret til at anmode os om at få oplyst, hvilke oplysninger vi har registreret om dig, til hvilket formål, hvem der har modtaget dem, samt hvorfra oplysningerne stammer.

Hvis du ønsker det, udleverer vi en kopi af de personoplysninger, som vi behandler om dig. Du kan bede om oplysningerne ved at sende en skriftlig anmodning til support@goyogi.dk. Vi kan i den forbindelse bede dig om at dokumentere, at du er personen, du giver dig ud for at være.

Retten til berigtigelse

Urigtige personoplysninger berigtiger vi for dig. Er du blevet opmærksom på fejl i oplysningerne, som vi har registreret om dig, bedes kontakte os skriftligt, hvorefter vi vil korrigere oplysningerne.

Retten til sletning

Der kan opstå tilfælde, hvor du har ret til at få alle eller dele af dine personoplysninger slettet af os. Dog ikke i det tilfælde at dine oplysninger er nødvendige for os, eksempelvis til at overholde retlige forpligtelser.

Retten til at begrænse behandlingen til opbevaring

Der kan ligeledes opstå tilfælde, hvor du er i din ret til at få begrænset behandlingen af dine personoplysninger til kun at bestå af opbevaring. Eksempelvis hvis du mener, at oplysningerne er forkerte.

Retten til dataportabilitet

I visse tilfælde har du ret til at få dine personoplysninger udleveret i et struktureret format, der gør det muligt for dig at overføre oplysningerne til en anden dataansvarlig.

Retten til indsigelse

Du kan altid gøre indsigelse mod vores behandling af dine personoplysninger, der benyttes i markedsføringsøjemed. Gør din personlige situation det nødvendigt at gøre indsigelse mod vores behandling af dine personoplysninger, har du også til enhver tid ret til at gøre det.

Retten til at tilbagekalde samtykke

Du er til enhver tid i din gode ret til at tilbagekalde et samtykke, du har givet os til en given behandling af personoplysninger. Ønsker du at tilbagekalde dit samtykke, bedes du kontakte os på support@goyogi.dk.

Retten til at klage

Du har til enhver tid ret til at indgive en klage til Datatilsynet, Borgergade 28, 5, 1300 København K over vores behandling af dine personoplysninger. Klage kan blandt andet indgives på mail dt@datatilsynet.dk eller telefon +45 33 19 32 00.

Sletning af persondata

Oplysninger indsamlet i forbindelse med din tilmelding til vores nyhedsbrev slettes, når dit samtykke til nyhedsbrev trækkes tilbage, medmindre vi har et andet grundlag for behandling af oplysningerne.

Sikkerhed

Vi har gennemført passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger mod, at personoplysninger hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes, ændres eller forringes samt mod, at de kommer til uvedkommendes kendskab eller misbruges.

Kun medarbejdere, der har et reelt behov for at få adgang til dine personoplysninger for at udføre deres arbejde, har adgang til disse.

Kontaktoplysninger

GOYOGI er dataansvarlig for de persondata, som indsamles via Hjemmesiden. Hvis du har spørgsmål eller bemærkninger til denne Persondatapolitik eller ønsker du at gøre brug af en eller flere af dine rettigheder, kan du kontakte:

GOYOGI
Mindevej 2
3060 Espergærde
Danmark
CVR 38584340
Mail: support@goyogi.dk
Tel: (+45) 20271745

Ændringer i Persondatapolitikken

Såfremt vi foretager ændringer i Persondatapolitikken, vil du blive orienteret om dette ved dit næste besøg på Hjemmesiden.