Gå til indhold
FRI FRAGT VED KØB OVER 600 KR.
FRI FRAGT VED KØB OVER 600 KR.

FRAGT OG RETUR

Levering

Fragtpriser (Danmark)

Levering sker med Postnord. Hvis du handler for mere end 599 DKK, så leverer vi gratis til en Postnord pakkeshop i nærheden af dig. Handler du for 599 DKK eller mindre, koster forsendelsen 39 kr. Du kan også få pakken sendt med Postnord til din privat eller erhvervs adresse for 39 kr.

Team GOYOGI pakker og sender din bestilling, så du har din pakke inden for 1-3 hverdage. Der kan forekomme længere ekspeditions- og leveringstid ved højtider. Alle vores pakker er forsikret og med track & trace-nummer. Ved afsendelse af din pakke vil du modtage tracking-nummer. Du er også altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp til lokalisering af din ordre.

Fragtpriser (Europa)

Levering koster 299 med Postnord. Leveringstiden er typisk 4-7 hverdage, men der kan forekomme længere ekspeditions- og leveringstid ved højtider. Alle vores pakker er forsikret og med track & trace-nummer. Ved afsendelse af din pakke vil du modtage tracking-nummer. 

Fragtpriser (Norge, Schweiz, Færøerne & Grønland)

Levering koster DKK 349 med Postnord. Leveringstiden er typisk 5-10 hverdage, men der kan forekomme længere ekspeditions- og leveringstid ved højtider. Alle vores pakker er forsikret og med track & trace-nummer. Ved afsendelse af din pakke vil du modtage tracking-nummer. 

Manglende afhentning af pakker

Afhenter du ikke din pakke inden for oplyste seneste afhentningsdato, og pakken sendes retur til GOYOGI, trækkes et administrationsgebyr på 150 kr. ved behandling af returpakken.

Returnering af varen og returomkostninger

Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende en mail til os på: support@goyogi.dk med dit 5-cifrede ordrer nr. og hvad du ønsker returneret. Du modtager herefter en gratis returlabel pr. mail som du udskriver og sætter på din returpakke. Pakken afleveres i en Postnord pakkeshop. Du skal sende eller aflevere varen til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.

Returvarer sendes til:

GOYOGI
Danstrupvej 27G,
3480 Fredensborg
Danmark

I returpakken skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, faktura eller anden dokumentation for dit køb.

Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling. Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Vidste du at alle online køb også kan returneres eller ombyttes i vores fysiske GOYOGI butik? Husk blot at medbringe dit ordrenummer eller den mail som købet er foretaget på.

Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse

Når du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger. Det gælder dog ikke i følgende tilfælde:

Hvis du har købt flere varer i en ordre og kun fortryder en del af dit køb, tilbagebetaler vi ikke leveringsomkostningerne. Hvis du har valgt en leveringsform, der er dyrere end den billigste form for levering, som vi tilbyder, får du dog ikke merudgiften refunderet.

Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Har du betalt for dine varer med gavekort, vil du blive krediteret på samme gavekort. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

Gavekort

Gavekort er gyldige i 3 år og kan benyttes online på goyogi.dk og i vores fysiske butik.

Gavekort benyttet som betaling af varer, kan kun returnere varer med kreditering på samme gavekort. Gem derfor gerne dit gavekort kode, så det kan genbruges efter evt. kreditering.

Afprøvning af varen og emballage

Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.

Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet.

Varen skal tilbageleveres i originalemballagen. Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen

Du har som forbruger 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at hvis varen har en mangel, og du reklamerer rettidigt, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen.

En mangel er fx en fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Derimod er almindelig slitage, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel. Opdager du en mangel, skal du reklamere til os ”inden rimelig tid”. Reklamation sendes til support@goyogi.dk. Husk at oplyse dit ordrenummer. Vi anbefaler, at du klager hurtigst muligt, navnlig hvis der er tale om transportskader.

Reklamerer du inden 2 måneder efter, at manglen er opdaget, er det dog altid inden for rimelig tid. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige og nødvendige fragtomkostninger.

Mener du at varen har en mangel beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Husk, at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus..

EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse support@goyogi.dk.