FRAGT OG RETUR
Levering
Fragtpriser (Danmark)
Der er gratis levering på ordre i hele Danmark. Levering sker med Postnord til en pakkeshop i nærheden af dig. Du kan også få pakken sendt med Postnord til din privat eller erhvervs adresse for 39 kr.
Team GOYOGI pakker og sender din bestilling, så du har din pakke inden for 1-3 hverdage. Der kan forekomme længere ekspeditions- og leveringstid ved højtider. Alle vores pakker er forsikret og har et track & trace-nummer. Ved afsendelse af din pakke vil du modtage et tracking-nummer. Du er også altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp til at lokalisere din ordre.
Fragtpriser (Europa)
Levering koster 299 med Postnord. Leveringstiden er typisk 4-7 hverdage, men der kan forekomme længere ekspeditions- og leveringstid ved højtider. Alle vores pakker er forsikret og med track & trace-nummer. Ved afsendelse af din pakke vil du modtage tracking-nummer.
Fragtpriser (Norge, Schweiz, Færøerne & Grønland)
Levering koster DKK 349 med Postnord. Leveringstiden er typisk 5-10 hverdage, men der kan forekomme længere ekspeditions- og leveringstid ved højtider. Alle vores pakker er forsikret og med track & trace-nummer. Ved afsendelse af din pakke vil du modtage tracking-nummer.
Manglende afhentning af pakker
Afhenter du ikke din pakke inden for oplyste seneste afhentningsdato, og pakken sendes retur til GOYOGI, trækkes et administrationsgebyr på 150 kr. ved behandling af returpakken.
Returnering af varen og returomkostninger
Det er selvfølgelig helt okay at fortryde eller skifte mening. Og hos GOYOGI har du 90 dages fortrydelsesret, regnet fra den dag du modtager din pakke.
Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 90 dage.
Læs følgende grundigt før du bryder emballagen og tager dine vare i brug.
1) Yogamåtter, håndklæder og udstyr tages ikke retur hvis indpakningen/emballagen er blevet brudt, åbnet eller beskadiget.
2) Vare skal retuneres i samme stand og emballage som de blev leveret i.
3) Prismærker og anden emballage skal være intakt.
Sådan sender du retur:
Læg din vare / dine varer tilbage i kassen eller posen, som du modtog dem i, med ubrudt emballage og intakte prismærker.
I returpakken skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, fakturaen, eller anden dokumentation for dit køb, som inkludere dit ordrenummer.
Luk kassen / posen og sæt, den på mail fremsendte returlabel, på pakken.
OBS! Det koster 39 kr at benytte den, på mail fremsendte, returlabel.
Beløbet vil blive modregnet din kreditnota. Returlabel er gyldig i 90 dage fra modtagelsen af din pakke.
Aflever pakken / posen hos din lokale PostNord pakkeshop. Så snart vi modtager din returpakke, returnere vi din betaling fratrukket 39 kr til returlabel.
Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse
Når du fortryder købet, refunderer vi dine varers pris.
Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i at få pengene refunderet på tilgodebevis. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.
Gavekort
Gavekort er gyldige i 3 år og kan benyttes online på goyogi.dk og i vores fysiske butik.
Gavekort benyttet som betaling af varer, kan kun returnere varer med kreditering på samme gavekort. Gem derfor gerne dit gavekort kode, så det kan genbruges efter evt kreditering.
Afprøvning af varen og emballage
Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.
Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet.
Varen skal tilbageleveres i originalemballagen. Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.
Reklamation - Hvis der er noget galt med varen
Du har som privat forbruger 24 måneders reklamationsret, køb på CVR nummer har 12 måneders reklamationsret. Det betyder, at hvis varen har en mangel, og du reklamerer rettidigt, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen.
En mangel er fx en fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Derimod er almindelig slitage, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel. Opdager du en mangel, skal du reklamere til os ”inden rimelig tid”. Reklamation sendes til support@goyogi.dk. Husk at oplyse dit ordrenummer. Vi anbefaler, at du klager hurtigst muligt, navnlig hvis der er tale om transportskader.
Reklamerer du inden 2 måneder efter, at manglen er opdaget, er det dog altid inden for rimelig tid. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige og nødvendige fragtomkostninger.
Mener du at varen har en mangel beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.
Husk, at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer.
Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus..
EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse support@goyogi.dk.